Make love

Jay Sean - Ride it (Cambiz remix)

Jag vill ha Alex Schulmans bok "Skynda att älska". Kan någon köpa den till mig? Jag lovar att faktiskt läsa den då.
Tack på förhand.

Har börjat följa hans blogg "Att vara Charlie Schulmans pappa" och den är fin samtidigt som han får till det komiska så att det blir roligt att läsa. Men just den här fina biten.. Brukade följa hans tidigare bloggar, eller följa och följa, jag gick in någon gång i månaden och körde marathon. However, han kan ju vara rätt jävlig och hänga ut folk och så vidare, men i hans nya blogg är det på ett sätt lika oskyldigt som hans lilla bebbe, det är fint helt enkelt. Jag får en helt ny bild och uppfattar nu honom som en mycket kärleksfull person.
Blir lite imponerad av hur han faktiskt kan hålla sig till det temat som bloggen faktiskt har. Jag däremot skriver lite om allt möjligt.

Hur som haver. Jag vill läsa hans bok, jag tror den är djup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback