Grillpartey

Kat DeLuna feat. Akon - Am I dreaming

Gårkvällen vart riktigt bra!
Vi styrde upp en avskedsfest för Mörth hemma hos mig, det vart grillning på balkongen följt av utgång till East. Några från sällskapet avtog när vi skulle bege oss till stan, så det vart jag, Freddie, Mörth, Gabbe, Loke och Daniel som gick till East där vi dansade bort några kilon. Hela gänget är dansare i princip vilket gör det extra roligt att dansa med dem.

Mest nöjd är jag över grillningen och förberedelserna, alla hjälptes åt att fixa med maten som blev homemade healthy burgers. Riktigt goda.




På East var det en tjej som hela tiden sa till mig att jag "strålade" och att jag var så vacker.. och jag tror inte hon raggade på mig eftersom hon bytte lite saliv med en av grabbarna, men hon var riktigt go' och vi dansade. Jag har karisma helt enkelt!

Det enda sura med kvällen var att någon stal min mobil ur min väska. Fuckers. De tog inte min iPhone (jobbmobil) iallafall för då hade jag haft begravning eller något här i bloggen. De tog min privata mobil, som jag förövrigt hatat sedan den dagen jag införskaffade den, men saknar alla nummer och alla mess och bilder som fanns på den.. Är lack över att någon kan vara så respektlös och sträcka ned handen i min väska medans jag bär på den. Äcklen.

Aja, det var ett sätt att bli av med dig äckelmobil som jag måste betala för i 8 månader till.





Rest in hell.


Kommentarer
Postat av: Laban

Skön låt Am I dreaming =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken! Peace & <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback