Överflöd

Sami Yusuf - Al-Mu'allim

Ibland betyder saker något. Saker man trodde inte skulle betyda något för en själv eller kanske för andra men som visar sig vara en stor faktor. Vi avslutade kapitlet officiellt vilket verkar ha varit något som var rätt viktigt för fler parter än iblandade. Eller "viktigt" är fel ord att använda.. Mer en faktor skulle jag vilja säga.

Fan det är jobbigt att skriva kodat, vilket jag gör ofta, men.. Kan inte.
Tror inte ens att de inblandade hajjar.. Är nog bara Ellan som kan relatera till mitt ordbajsande.

Jag är lycklig. Det är viktigt.
Det är allt.

(Ell och Ida, jag ångrar det jag sade om händerna, ack vad fel det var :))

Jag var lite impulsiv och styrde upp en kväll på Gröna Lund, men så visade det sig vara stängt idag, enbart öppet för personal och deras familj och vänner.. Det var det. Blir middag med Marr och sedan ut och supa ner oss med Homie istället. Long time no see. Det var lite kärlek mellan oss idag, vi sa att vi saknar varandra. Pluspoäng.


Good day.

Kommentarer
Postat av: Homiie

Kärlek

2009-04-24 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback