Jag blir galen, men ändå på ett bra sätt

Queen - The show must go on

När hjärnan är på högvarv.
Ni vet.. När man aldrig får någon riktig vila.. När man är vaken snurrar tankarna, när man sover drömmer man om det. Min hjärna är utmattad. Totalt. Headache.

Jag tänker på en sak, när jag tänkt en stund på det så leder tankarna till nästa grej. Efter det går tankarna till hur jag ska försöka lösa det och i slutändan kommer jag alltid fram till samma sak. Att det inte finns något att göra, jag får låta tiden utvisa min framtid.
När jag tänker på det första, då ler jag, det andra då gråter jag. Lösningen, då sliter jag mig själv i håret i princip. Ooch sen börjar det om igen.. Hjärnan försöker komma på en lösning, men det går inte.

Vet ni?


Jag blir helt svag av dessa:
"Peace baby"
"Mmmh shiieth!"
"Mmmmh"
"I'm sorry baby"

Seriöst, skjut mig, jag pallante..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback