It conquers all

Brian McKnight & Vanessa Williams - Love is
Men det är så jävla värt det.

Love breaks your heart
Love takes no less than everything
Love makes it hard
And fades away so easily

Love breaks the chain
Love aches for everyone of us
Love takes the tears and the pain
And turns it in to the beauty that remains



Planen var att vi skulle köra en utgång ikväll, jag, Ell, Marr och Linnet. Men slutade efter ett par vinglas, många om och men med massa frukt och spelet, Den försvunna diamanten. Vilket var rätt val, vi var sega och så otaggade man kunde bli för att möta storstaden och dess galenskaper.





Påskhelgen har förövrigt varit bra trots att den passerat rätt fort, men känner att jag ändå gjort mycket av dagarna förutom långfredagen som spenderades i soffan hela dagen och halva natten. Har blivit en hel del naps i min soffa på senaste tiden, de är guldvärda! Men olyckligtvis bestämmer sig folk för att döda med mess just när jag somnat..

Vaknade ju imorse och kände mig ":)" ville bara tala om att den känslan fortfarande sitter kvar. Jag tror den är här för att stanna :)
Livet känns underbart just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback