Grönsakshuvud

Kid Cudi - Day eni nite (Crookers remix)

En jeffla massa bloggande idag.

Jag är inte fet. Jag tycker inte det heller.
Men däremot så tycker jag att jag lagt på mig lite. Min lyckogrej med min kropp börjar vända. Tidigare gick jag upp lite till vintern och sedan ner igen till sommaren. Nu har det blivit lite tvärtom. Klämmer lite här och där varje gång jag tittar mig i spegeln, men ändå kan jag inte släppa gottesakerna. Har haft lite ångest över det, men inte tillräckligt för att ta tag i det. Men förändringar är min nya grej! Så från och med imorgon ska jag och Marran börja gå ut och jogga när hon har tid (hon tränar handboll 4ggr/veckan). Perfekt timing till det fina vårvädret också.

Idag ska jag även vara duktig och promenera till centrum och handla lite mat och sedan hem. (ICA-Ringen hade varit mycket närmare, men jag ska ju bli duktig). Jag är mycket sugen på att köpa en B&J men ska försöka hålla mig. Frukt och grönsaker som gäller nu!

Mitt nya jag.

Grönsakshuvud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback