Gnällinlägg

Alaine - Sacrifice


För det första. Com Hem är skit, de kan äta skit.
Mitt internet har inte fungerat sedan i torsdags och jag har ringt två gånger och båda gångerna har jag pratat med någon inkompetent stackare som inte har något där att göra. Nu väntar jag på att teknikerna ska titta på problemet.

För det andra. Jag sover inte alls bra.
Försov mig till jobbet för att jag är helt död på morgonen så antingen så vaknar jag inte när klockan ringer eller så stänger jag av den i sömnen. Jag har provat sömntabletter en gång, men det gjorde mig helt dåsig och jag vart bara ännu tröttare kändes det som och det är en pina att ta sig upp ur sängen när kroppen känns så tung att det känns som man sjunkit igenom madrassen och nästan ligger på golvet.

För det tredje. En saknad efter någon/något är outhärdlig just idag så jag blir knäpp.


Helgen har varit bra i alla fall. Var ute med Marie och Omran med vänner i fredags, det vart slappa kläder och fuldans från min och Maries sida. Vi var på Amba och jag skrattade så jag fick magont av Maries fuldans.
I lördags tänkte jag egentligen vara hemma bara men Freddie och co grillade i Zinkensdamm och jag fick förfrågan att joina dem, dock var det svinkallt ute så vi gick upp till Loke och satte igång vattenpipan och hängde. Riktigt trevligt sällskap.
Sen har jag och Marie spenderat helgens förmiddagar på Gården Gud glömde (Granbacken) och haft picknick och solat sig lite.


Nu väntar en kort arbetsvecka!



10 000 i räkningar.
Jaaa, vad roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback