Fucktards

T-Pain - Suicide

Jag trodde det var torsdag idag när jag vaknade, men fuck no.
I eftermiddag ska jag gå och göra cellprov som alla kvinnor som fyller/fyllt 23 blir kallade till för att se så allting står rätt till och att man inte har cancer eller något.

Måste erkänna att jag blir rätt trött på människosläktet ibland.. Djur är lättare att förstå sig på fast dem inte ens kan prata. När de är tjuriga så håller de sig för sig själva, är de kåta så juckar de på allt och alla. Hungriga, törstiga, you name it. Vi människor däremot, vi KAN prata men vi utnyttjar det inte, nej vi låter folk gissa sig till vad vi tycker, tänker och känner (då är även jag själv inkluderad).


Fuck me människosläktet.
Hej med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback