Explain

Alaine - Rise in love

Jag stör mig på folks fula tatueringar ibland. Att man kan klä sin kropp med de fula "konsterna". Jag stirrar på själva tatueringen som ibland är en rätt klar bild av vad det skall föreställa, men jag försöker komma på meningen med denna för själva "ägaren". Och jag kan inte ens i min vildaste fantasi förstå vilket budskap den har eller vad som kan ligga i grunden för den fula tatueringen... Klä kroppen med något snyggt fifan!


Lindén har ett eget smekis på mig.. "Shing". En del av mitt kinesiska namn är "Ying", bland annat, jag förstår inte hur han fick det till Shing och jag minns inte den dåliga förklaringen heller. Men dålig var den och fult smekis är det oxå. Det är som om jag skulle kalla honom Lidén eller Linden, det är som en liten miss liksom.. Det är så det känns, som en miss. Svårt att hitta rätt Lidén ?


Kommentarer
Postat av: F

Har kallats Linden förut. Och Limpan, eller Linpan kanske det var. Och Fritte, Fitte, Fredde, Frippe, you choose ;)

2009-04-28 @ 09:37:08
Postat av: någon

Fitta då?

2009-04-28 @ 09:43:30
Postat av: Pernie

Fredrik,

Superfittan har jag ju hört också.

Postat av: F

Haha, ja det stämmer fan det med.

Kärt barn ...

2009-04-28 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback