Shopping

Avant - I wanna be



Har gaggat lite med Ellan i tele. Vi kom fram till att Mister Dölling inte pratar mkt, men när han väl gör det så mumlar han bara. Cool kille utan solbrillor.

Så har vi även diskuterat höstens inköp.
I veckan ska vi gå på jakt efter ett par bruna stövlar åt mig.
Jag har spanat in ett par
hoppas dock att klacken ser mindre klumpig ut irl. Jag gillar nätta skor.
Priset för dessa ligger på 1299;- helt ok när det är skinn. Jag älskar skinnskor! Så värt att betala tusenlappen extra för ett par stövlar i skinn. Man vill bara gnida det mjuka skinnet mot en mjuk babystjärt.

Även dessa har jag spanat in. 1699;- ligger dem på. Har märkt att ju mer jag tjänar desto dyrare grejer köper jag. Inte bra för ekonomin. Min ekonom gnäller på mig!

Sing-a-long och Hostel på teve, vad tror ni jag väljer?
Sing-a-long såklart! Hostel mådde jag dåligt av en bra lång tid efter jag såg den sist.
Har även tittat på "Musikmaskinen" idag, fick mig ett gott skratt åt dessa svenska galna artister.
För att summera min kväll: Det blir Sing-a-long följt av Extra Extra och sen ska jag läsa min bok "PS, Jag älskar dig" som jag köpte idag. En vacker dag ska jag även se filmen! Kan bli en hel del tårar.

En riktigt lugn och sund helg har det varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback