Fancyface

Hope - Who am I to say


Bloggare, bloggaren.

Det är bara tisdag idag, för långt kvar till helg!

Me no fuckie fuckie, soul brother to biggie biggie.
Kryssning på lördag med Lium-homies, funderar på ha mina sköna lacktights, så heta. Skönt gäng som åker, kan inte bli annat än kul. Omie, karaoke? Hips don´t lie duuuuuuudududdu dududududu dududu duuuu.

Planer för vintern: Hälsa på Lovefejjan i alperna x antal gånger. Åka till ett varmt land?

Längtar till sommaren för mycket redan. Har haft en underbar sommar. Har vistats ute på Muskö och kört båt och åkt vattenring. Vattenskidor var jag ingen hejjare på men nästa år ska jag klara det.

Kom till mig sommar..







Hej papa


Kommentarer
Postat av: Homiie

RAAAAAAAZZIIII det är fliipppmathafackingflow =)

Postat av: Homiie

RAAAAAAAZZIIII det är fliipppmathafackingflow =)

2008-09-30 @ 13:25:53
URL: http://unitedg.se
Postat av: angelica

Wee längtar till lördag jag me!vet att det kommer bli grymt!köpte ny svart klänning idag på vero moda SÅ läcker!!wee!party party skaka röv!!puss min kärlek!

2008-09-30 @ 18:00:29
URL: http://geli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback