Tykkäe inte om

Maria - Hold on be strong



När jag öppnade ögonen idag kände jag att det var en sån dag. Jag ville bara somna om men klockan slog 12.30 och det var tid för att gå upp.

Jag drömde en något jobbig dröm oxå.. Antagligen pga den här lilla veckan.
Jag gillar inte såna här dagar.

Vad ska man sysselsätta sig med idag?
Ska strax hoppa in i duschen och sedan kanske bege mig mot Trollbäckens IP och göra Elli sällis när Maga spelar match. Men bara kanske! Det är så mysigt väder idag, kan va skönt å sitta ute i solen och njuta av de få soldagar vi har kvar på året.

För kvällen har det dykt upp förslag om lugn biljardkväll, tjejkväll-utgång. Men jag är mer på biohumör just nu. Får se jag är seg efter igår. Vi såg 4 kändisar btw! Anders S Nilsson, Björn Gustafsson, Soran Ismail och Jonah Hallberg från Idol "kändis".


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahha jonah som kändis:P min gamle arbetskamrat på hemköp haha..:P men åh bjööööööööööööööörn ge mej!!! DU loisa...vill du ha en dejt med mej i veckan??känner mig så ensam:( kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback