True

Fre - Sanning eller lögn
vet du vem som är falsk eller sann?
och du vet vem som stod kvar när dom andra försvann.
Men det finns vissa som går, som går över lik för att nå sina mål.
Jag vet, att vägen kan vara ganska svår, men kom ihåg
 
Håll ögonen öppna var du än går, 
du vet aldrig var dina vänner står ,

man kan känna sig blåst .. man ger och får inget tillbaks,
det blir knas , jag vet ..
men allting det kommer tillbaks så kom ihåg

Håll ögonen öppna var du än går, 
du vet aldrig var dina vänner står.


Gick till centrum idag för att inhandla förnödenheter till min förkylning och hosta. Det var i princip den enda och första friska luft jag fått på 2 dagar. (Är som en apa i bur när de håller på målar om fasaden på huset, plast för alla fönster.)
Kontrasten mellan duggregnet och mitt febriga ansikte var faktiskt inget jag njöt av. Den våta luften kändes så kall mot min varma hud. Jag vände ansiktet nedåt för att komma undan regnet vilket resulterade i att jag höll på att gå in i en gul bil. "Gul bil" tänkte jag och slog mig själv på armen och gick vidare med ansiktet framåt.

Nu är min hosta såpass "djup" så det känns som jag ska spy eller svimma varje gång jag hostar. Vad roligt det är att vara sjuk! Grattis! Tack!



Kommentarer
Postat av: Homiie

JAG ÄLSKAR FRE... DERAS LÅTAR ÄR BÄST:D

Postat av: Peete

Köp Echinaforce, det hjälpte mig när jag var kass förut.. Nu är jag bäst!

2008-09-11 @ 08:37:09
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: josephine

krya på dig gumman.. puss puss

2008-09-11 @ 10:17:42
URL: http://galenfilur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback