Ta emot mitt fall..

Fight for those you have lost and for those you don't want to lose.

Det är så mycket jag har inom mig som snart kommer explodera och då blir det bara ett enda stort molntäcke med ord. Ord om något som ingen förstår, ord som förklarar det jag har inom mig som ingen annan kan känna.
.. Förutom jag.

Förstå vill jag inte säga att jag gör. Jag vet inte hur det bara kunde vända såhär.
Från perfekt till ren ondska som äter upp mig inifrån. Det kan bara vara ondska, inget annat kan göra så ont.

Jag hoppas det ordnar sig, det sägs att det ordnar sig.
Snälla Gud, låt det ordna sig.. !


Jag är inte girig.. Skulle jag få 3 önskningar nu så skulle jag bara använda en av dem.. Sen skulle jag vara nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback