Suck

Dr.Alban - Work work



Idag kände jag verkligen inte för att äta ute. Var inte sugen alls, ville hellre ta av locket på en matlåda och skåda riktigt god hemlagad portion. Trodde aldrig jag skulle tröttna på att äta ute men nu har jag fan gjort det nästan varje dag sen jag började här. Matlåda är bäst.

Om Ni inte visste så har vi radio på alla arbetstimmar på jobbet. Vilket innebär mååånga upprepade låtar, på 107.5 låter ju alla låtar likadant oxå. Man blir som en robot som sitter och kan alla texter och diggar med trots det.

Hur som haver, de sade på radion att man ska blogga om personen bredvid sig om man vill ha en intressant blogg?
Vi testar..

Alex aka "Guldra" sitter bredvid mig. Hela dagarna sitter han och suckar. Kanske för att någon redan tagit ett lead som han jagat fram eller kanske för att han inte får tag på personen han söker (oftast Britta-Kajsa, vad är det för namn btw?). Dessutom brukar han snegla på min skärm och spionera på vilka leadssajter jag är inne på och sno mina leads. Inte cool. Hans suckar smittar av sig, jag har oxå börjat sucka mycket och nu gör även Danilo det. Vi tre sitter och suckar ikapp på jobbet. Muntert team.


Back to work.


Kommentarer
Postat av: Peete

Jag lyssnar på bandit på dagarna och har säkert hört samma låtar totalt 5 gånger vid dagens slut. Radio e tjööötigt!

Postat av: Fredde

Hahaha .. Testa webradio och en hörsnäcka med Bandit istället .. Slipper man skitradion här :-D

2008-09-03 @ 14:04:52
URL: http://farsan666.blogg.se/
Postat av: Fredde

Hahaha .. Ja min sms signal är inte att leka med :) .. Nej usch jag tål inte den här jiddermusiken dom kör här ... Får huvudvärk!!

2008-09-03 @ 14:38:28
URL: http://farsan666.blogg.se/
Postat av: Fredde

Nej usch .. Denna kanalen är satans kanal!!! Klarar den verkligen inte :) Tur att smaken e som baken! Hahaha jag vet, men jag däckade på soffan, vaknade och blev vaken halva natten .. Inte okej :)

2008-09-03 @ 14:58:32
URL: http://farsan666.blogg.se/
Postat av: Fredde

Haha chips är bra shit :) Thanks :)

2008-09-03 @ 16:55:02
URL: http://farsan666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback