Spooky

The Spooks - Thing I've seen


Visste ni att när det blir kallt och man får gåshud helt plötsligt så är det för att det är ett spöke/en ande väldigt nära en?
Jag har suttit här i kanske 10 minne och helt plötsligt började det dra kändes det som, fast inga fönster är öppna.
Jag misstänker något..
Men för att lugna mig själv så tänker jag att det är Lecka som är här för att mysa med mig när jag ska gosa ner mig i sängen och läsa min bok som får mig att grina stup i kvarten.
Kanske beror det på att mannen i boken påminner så mycket om Fredrik. Hans sätt att uttrycka sig i breven bland annat.. Det är så sorgligt att hon ska behöva leva ett liv ensam, utan honom..

Jag tror inte jag vågar släcka ikväll när det är dags att sova..



Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ska berätta för dig vem jag menar;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback