Retarded

Ett typiskt samtal mellan mig och Marr.
Efterblivet, rakt och fåordigt men med så mycket dominans i meningarna.
Varför säga mer än nödvändigt?

marie says:

du och jag fredag

grrr - tussig.blogg.se says:

va?

grrr - tussig.blogg.se says:

middag lr ?

marie says:

DU OCH JAG FREEEDAGF

grrr - tussig.blogg.se says:

hahah

marie says:

jajuste du ska bjuda mig på romantisk middag ja!

grrr - tussig.blogg.se says:

haha

marie says:

haha

grrr - tussig.blogg.se says:

men vad menade dudå? ashål

marie says:

att vi ska hänga

marie says:

så jag har något att göra på fredag '

marie says:

hahaa

grrr - tussig.blogg.se says:

haha

grrr - tussig.blogg.se says:

men jag sak ut med elli fre lr lördag

grrr - tussig.blogg.se says:

men vi samkör

marie says:

haha aarajt


Den här dagen gick fortare än väntat, tack vare min vän Ellinor. Vi gick på långprommis och pratade non-stop om allt och inget. Tack min duva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback