Rebell

DJ Tune feat Orremannen - Bag in da box


Varje gång jag öppnar kylskåpet (många ggr om dagen) så ser jag min bag-in-box ligga där. Då vill jag bara vara rebellisk och hälla upp ett rejält glas, svepa det, skrika lite och sen sova. Men istället nöjer jag mig med att äta några små lösvikts-ölkorvar och läsa min bok.

Jag vill bara sova sova sova bort tiden men jag är inte tillräckligt trött, istället bloggar jag hundraelva inlägg om dagen. Hoppas det hjälper någon mer än mig, då har jag iaf gjort dagens goda gärning.


Idag har Marie gjort bra ifrån sig på sitt nya jobb. Hon är över sitt dagsmål och mäkta stolt. Det luktar uppdatering i hennes blogg. Vi får se när hon tagit sig hem ändå från Kista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback