Ralle


Hej..

Jag har rast så tänkte skriva några rader.. Men vet inte om vad.
2 timmar kvar tills jag ska möta upp Ellan och Omie. Har inte träffat Omie på veckor känns det som.

Det är många norrlänningar på mitt jobb. Ibland när jag tänker meningar i huvudet tänker jag på norrländska, iaf om jag hört dem prata precis :S

Vi lunchade på en etiopisk restaurang idag, riktigt gott faktiskt!
Etiopisk, svårt ord att skriva.. testa?

Ibland när jag saknar så låtsas jag att jag inte känner personen i fråga, för vem är det man saknar då?
Men problemet är att jag känner dig... Alltför väl. Eller jag vill gärna tro det iaf, i princip så är det ju så att "jag vet hur du fungerar"  :)

Nu har jag tagit för lång rast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback