Quiet

Massari - Gone away


Jag lade mig i sängen och tänkte vad jag ska sysselsätta mig med. Får lite lätt panik när hela dagen gått och man inte gjort ett smack. Men så kom jag på att när man är sjuk får man låta dagen passera utan att röra ett finger. Så jag låg kvar i sängen och har legat här i snart 2 timmar utan att ha gjort ett skit. Ingen teve, ingen musik, ingen dator. Har legat och tänkt och lyssnat på regnet som knastrat utanför. Lite gamla mess har jag läst oxå.

Min mobil är överfull av mess, men sån är jag. Jag kan helt enkelt inte radera mess som gör mig glad. Med jämna mellanrum bläddrar jag tillbaka och läser några rader. Vissa gånger kanske jag till och med gråter en skvätt när jag tänker tillbaka.

Men nu ska jag faktiskt göra nåt annat än att ligga här i min ensamma tystnad. Äta kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback