Lurre

Jordin Sparks - Tattoo

Jag är seg på läsa ut "Snabba Cash", sjukligt seg.

Kick-off imorgon då, efter jobbet ska jag hem och prova ut lite kläder och bikini tills imorgon. Skulle vilja köpa en ny outfit men jag varken hinner eller orkar lalla omkring i stan idag.

Dessutom är mina kläder ändå nya för det här gänget i och med att vi inte festat tillsammans tidigare. Ekonomiskt.


Tack min
vän. Tack för "återblicken", känns fel och skriva så för då känns det som att jag pratar om det förflutna och så vill jag inte att det ska vara. Jag saknar gamla Liumgänget. Vissa dagar mer än andra, men visst fan kan det kännas tomt och ensamt ibland utan Er. Hur bra det än kommer att bli här så kommer det aldrig bli som med Er. Crazypeople.

Ni är inte mitt förflutna, Ni är mitt NU.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Än du inte blir av med oss, vi kanske möts imorgon;)

2008-09-04 @ 16:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback