Kär i kärleken

Peabo Bryson & Roberta Flack - Tonight I celebrate my love


Jag har läst många bloggar idag. Alla har sina inriktningar. Min är lite kluven, jag skriver om det som poppar upp i mitt huvud och det kan sluta hursomhelst. Men oftast handlar det nog om kärlek :)

Jag är kär i kärleken, om någon vän till mig berättar något lyckligt om deras kärlek känner jag hur det sprudlar inom mig. Fick jag så skulle jag skriva mycket mycket mer om min egen kärlek med risk för att det skulle bli tjatigt, vilket det säkert redan är.

Han älskar Henne, det gör han. När en man älskar en kvinna, underbar syn.
Männen älskar. Vi kvinnor gaggar massa gulligt hit och dit och vi sprudlar. Men männen, de älskar. Det finns inget större.



Nu ska jag gå ut och se om jag känner kärleksdoft i luften :)


Sex and the city gänget är med på Oprah. Passande i detta inlägg, hela filmen är kärlek!!



Finaste vän, Joakim. Jag saknar dig oerhört mycket!
Du har din plats hos mig, det kommer aldrig förändras. Och jag vet att jag alltid kommer ha en plats hos dig. Hur allt runt omkring än ser ut.

Miss u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback