Jag mår illa


Denna ständiga känsla av illamående.. Jag blir inte av med den.
Jag tar mig mod till att skriva, men får inget svar.. 
Frustrationen av att vänta på det här sättet går inte att beskriva.

Vad var din tanke från första början, hur såg din plan ut?
Fanns denna fas med, och hur fortsätter det sen?

...

Omnia vincit amor -
Kärleken övervinner allt.

Vergilius



Jag är fast i minnen som när du mailade och skrev att du log och blev glad när du hörde mig skratta.
När vi smög upp på toa och båda kom ner med ett busigt léende på läpparna.
Vi iakttog varandra i smyg.

Vi retades med varandra och visste exakt vilka ord som tog hårdast
Endast Vi visste vad som pågick.

Jag vill inte leva i minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback