Is this life?

Dolly Parton - 9 to 5


Man har inge liv när man jobbar..
Jag har hunnit komma hem, äta och diska och klockan är redan dags att duscha.
Men det var skönt att vara tillbaka på jobbet, vi har kul tillsammans. Fick in en order oxå 10 minuter innan det var dags att gå hem. Nu är jag 56% ifrån min budget, sen har jag en rätt så fin lön.

Jag hann shoppa 2 plagg idag oxå. Det ena provade jag aldrig dock, jobbigt att shoppa såhär års, man har så mkt kläder på sig.

Helgen ser ut att bli partey, min längtan efter alkohol är rätt stor nu efter att ha suktat efter min bag-in-box hela veckan.
Kanske hookar man med Freddan (Dölling) och kanske hookar man även med Sanna som jag inte träffat på år. Kanske hookar allihopa till och med? Någon mer som vill hooka?

Call meeee!

//Capten Hook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback