Hungrig

Beyoncé Knowles - Listen


Jag är hungrig på skolans Indiska köttgryta, spagge med köttfärssås, fiskfriletter, ugnspannkakor med mycket mera..
Låg och funderade lite.. Inte skulle de märka om man smög in då och då och lunchade i nån skola? Värsta scenariot är väl om en gammal lärare känner igen en eller nått, men det går nog att undvika dem ganska lätt. Man får se till att äta när YT och VT (yrkesträning och verksamhetsträning) har lunch, de ser ju till att få all uppmärksamhet. Undrar om killen med Fanta-frillan går kvar? Om han fortfarande dansar omkring i matsalen och klappar händerna eller vad det var han hade för sig.
Av någon konstig anledning tror jag att de i YT och VT går i gymnasiet längre än vad "normala" elever gör. De kanske gör det? Men Fanta-frillan lär inte fortfarande vara kvar efter 5 år. Isf borde han vara Tyresö Gymnasiums ansikte utåt.

Synd bara att man inte är arbetslös.. Hinner ju inte direkt åka från Rådmansgatan till Tyresö gymnasium och luncha och sen tillbaka på en timme. Om 500 år kanske, när alla kommer kunna teleportera sig.

Feed me.

FYI, VT är mest mongo fick jag veta av Jonas. Jag visste inte ens att VT fanns tidigare. Undrar vilken klass Fantakillen gick i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback