Holler

G-Unit - New York


Satt och tänkte lite.. Jag vill verkligen vinna New York resan, vem vill inte det? Men jag VILL verkligen! När de sa att månadens bästa säljare vinner en resa till New York vart jag alldeles pirrig i magen och nervös i benen och ville bara gå ut från konferensrummet och komma igång med säljandet. Jag låg bäst till i måndags. Dag 1, efter min första (och enda hittills) order denna vecka. Efter igår gick folk om mig och idag fick en kille in en stor order. Kul för honom, sugigt för NY.

Men iaf, det jag tänkte på. Vem ska jag isf ta med mig?? Jag vill ta med alla. Sitter och tänker vad jag skulle göra och hur kul jag skulle ha med olika personer. Hjälp, jag ser problem i något som kanske inte ens blir mitt problem en månad i förväg. Vinner jag så får Ni själva motivera varför jag ska ta med Er! Muahah ska bli kul att höra.


Nu ska jag gå laga mat och äta knäckemacka med mjukost samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Peete

Ta med mig, det skulle se konstigt ut om En asiatisk turist går runt och ser vilsen ut. 2 är bättre än en!

Postat av: Loisa

Pictuuuuuurrre

2008-09-04 @ 10:24:36
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: Angelica

ÅH jag VISSTE det..klart peter skulle försöka räva åt sej en platts bara för han är asiat!Nääääääää fyy!jag tycker du ska ha en ren blodad svenne vid din sida...som dessutom vill hitta en snygg sexig singel kille som kan lära mig prata bättre engelska!!!;-)

2008-09-04 @ 12:01:54
URL: http://geli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback