Jag älskar att se dig äta

Gheorghe Zamfir & James Last - Einsamer Hirte


Jag vill skriva, men jag har fan bloggtorka. Just nu är jag bara lycklig och mina känslor nöjer jag med att hålla där de är just nu.

Jag låg och tittade på Fredrik idag när han tittade på teve. Han är perfekt, på alla sätt och vis. Öronen är varken stora eller utåtstående, skägget har perfekta linjer och slutar där det ska. De underbara vänliga ögonen, ögonbrynen, pannan som är perfekt att pussa på. Den fina huden, hans manliga bröst, de mjuka läpparna och de fina raka tänderna. Min mjuka noos. Jag är så himlans töntig. Förlåt, men jag kan inte hjälpa det.

Jag mår så bra just nu (bortsett från min förkylning som dödar mig).


Kryssning 4/10 med Liumgänget. Flipppaaa som the old days.


Nattpuss.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag hoppas jag är medbjuden på kryssningen?;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback