Fan i min låda

Mix Megapol

De spelar någon reklamsnutt hela tiden på radio med låten "Scorpions - Wind of change" sluuuuta med deeet! Inte just nu!

Och till alla radiopratare som gillar att prata om sig själva och va de gillar och hur de önskar att de såg ut vill jag rekommendera följande: SKAFFA EN BLOGG!
Så att de som är intresserade kan välja själva om de vill ta del av detta eller ej, så slipper vi andra lyssna på snicksnacket.

Fattar inte att de får betalt för det? Fan snacka om något som är relevant för oss andra.


/Bitter(piiip)an

Btw, morotskakan från favoritcafét smakar muuummma, dock förstår jag inte hur Dickens kan smälla i sig en sådan om dagen. Jag mår illa efter halva.. Å andra sidan har jag mått illa mkt på senaste tiden, haha. Internskämt med mig själv, roligt....

Pengar är inte allt, jag om någon i dagens läge vet. Men just nu känner jag mig ganska rik och glad. Siffrorna på mitt konto ser väldigt fina ut!

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

har du o ceder gjort slut? Eller vad händer?

2008-09-24 @ 16:43:32
Postat av: Peete

[PIIIIIIIIP]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback