Family

Club 8 - Jesus, walk with me


"Jag gråter mig igenom nätterna.."
ord som jag hellre hade tagit en kniv för istället för att höra.

Idag på väg till jobbet kände jag mig bara sorgsen. Jag brukar själv tänka att vissa människor har ett så sorgset ansikte, man ser att allt inte står riktigt rätt till. Man kan räkna deras bekymmer på deras rynkor, deras grå hårstrån eller påsarna under ögonen.
Jag kände mig som ett sådant sorgset ansikte idag..


God feed me with your love
And take me through the day


Fool me into believing
I don't care if your deceiving me
I wouldn't want it any other way
‘Cause then I'd only stay the same

Before I go I need to be
Something more than the skin and bones you see



Vilken jävla bitch i växeln på Universitetssjukhuset i Linköpings akut!!
Jävla bitch, jag blir fan upprörd, jobba på din jävla attityd idiotjävel eller byt jobb.
Självklart att vissa grejer är sekretessbelagda men jävla bemötande man får!
Otroligt jävla ohjälpsam oxå kärringjävel. Jag håller på kokar över inombords nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback