Dumhuvud

Akon feat Kardinall Offishall - Dangerous


 

Ska strax gå hem från work, jag är sjuk oxå, ta hand om mig :(


Kick-offen i fredags var riktigt skoj, roliga aktiviteter, snéfylla för många.

Jag var så skönt full, längesen jag var så full men jag mådde bra och hade riktigt kul. Lördagen var inte riktigt lika kul.. Skakis och seg och på kvällen var jag ute på stan och härjade igen, tog det rätt lugnt dock. Söndagen sov vi i princip hela dagen, det behövdes.


Bilder från kick-offen kommer upp sen när jag kommer hem.



Fredrik är mitt största fan av bloggen.

Hejdå Dumhuvud.


Kommentarer
Postat av: Richard Lium

Din blogg är sjukt bra. Jag ska bli ett större fan än Fredrik...:o) Jag är inne ca 3 gånger per dag. Fredrik hur många gånger är du inne? Jag saknar dig som fan. Det är inget kul på jobbet när du inte är här. Jag funtar på att sluta. Kram

Postat av: josephine

jaa dååå, jag kollar den fem ånger om dagen och grävet tillbax ibland.. puss

2008-09-09 @ 06:26:47
URL: http://galenfilur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback