What if...

  Beyoncé - If I were a boy

Denna ständiga jakt efter lägenhet..
Börjar bli sjuka priser dock på bostadsrätter. Ska man slå till?

Jag vet att jag skulle trivas så bra i min egna lägenhet.. Jag skulle må så bra av att äntligen få känna "hemma" känslan igen. Just nu känner jag mer "hemmakänsla" hos Fredrik än vad jag gör hos Andreas, där jag faktiskt bor.
Älskar känslan när man kommer in och känner doften av att det luktar hemma. Doften som man saknar när man är bortrest. När jag kommer in hos dem känner jag den känslan, känslan av trygghet. Jag vill ha mitt eget som är MITT hem.

Jag vill, en sommardag ha balkong och fönster öppna, hög musik på, vara nyduschad och dansa omkring i hotpants och linne och mina hundar på fötterna, tända doftljus och njuta av att vara hemma.

Ge mig det...

Kommentarer
Postat av: Peete

Då är vi två. Har suttit och suktat efter bostadsrätter i innerstan idag... Men tyvärr så är det svårt att få lån. Därför ska vi genomföra vår affärsidé så snart som möjligt eller hur Lois ;););)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback