Feed me

Patrik Isaksson - Du får göra som du vill



Min första måltid för dagen äter jag nu. Det blev omröstning om vad som skulle ätas till middag. Hela 1 av 1 röster valde pizza.
Jag är med andra ord ensam hemma. Kändes enklast att köpa med middagen på vägen hem från Mackan. Så nu sitter jag i min säng och kikar "Extra extra" och äter min pizza och min pizzasallad och sköljer ned det med ett glas cola.

Den här kvällen känns riktigt bra faktiskt. Samtidigt som jag gör ingenting så har jag ändå gjort någonting. Det var kul att umgås lite med Mattias, Mackan och Jenny, och så valparna och Kira såklart.
Att skratta tillsammans med dessa känns så äkta. Mackans skratt smittar av sig på mig, hans skratt kommer från djupet och det är underbart att ta del av.
Han var väl den som vart lite blödig också och sa det vi alla egentligen tänkte, att vi måste hitta på någonting snart allihopa. Gamla goda gänget.

Vi kör lite bilder på det oxå..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback