TT

Sonja Aldén - Du får inte



Imorgon är det match igen, jag hejjar på TT (läs: Fredrik) som vanligt. Och jag stressar sönder under matchen som vanligt, men det är rätt nice att titta på matcher när man faktiskt bryr sig om resultatet.



När jag äter potchcorn tänker jag på dig :)
Jag tänker mig ett potchcorn-mongo och jag tänker på alla våra biobesök.
Caveman



Imorgon är det helg, känns som livet passerar alltför fort. Och Alperna närmar sig med stormsteg. Jag gillar inte Alperna just nu. Jag kommer säkert älska Alperna när jag åker dit, men all övrig tid kommer jag ägna åt att hata Alperna, iaf ett halvår framåt..


Du får inte ha mig som en dröm,
när jag vill vara din verklighet..



Kommentarer
Postat av: Angelica

neee jag vet..inte din;) ÅH jag vill osså se TT..eller jag vill kolla in vissa av killarna:P MOHAHAH! SEXI TIIIME


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback