Tjock-onsdag

Vanilla Ice - Ice ice baby


I mitt huvud var det fredag igår, alltså lördag idag. Jag är fast i det, får hela tiden den här sköna känslan "nu är det helg" och 1 sek senare kommer ångestkänslan krypandes när jag inser att det inte alls är så. Den här veckan känns lång, oändlig..

Ikväll är det träning, oj vad jag ska svettas! Men den här gången blir det att värma upp och stretcha ordentligt så jag slipper bli lidandes av samma sorts träningsvärk som jag fick sist.
Efter förra veckans träning mådde jag riktigt bra. Nån sorts terapi kändes det som.
Efter träningen blir det att stressa Fred att hämta mig, ta en snabbdusch och sen mysa ner oss för Greys. Jag har laddat upp hemma med ananas och vindruvor. Onsdagar är tjockis-dagar men ändå inte, ananas är ett måste. Chips och sånt händer väl..

Efter jobbet blir det stress till trollbäcken och slänga i mig en macka och och sedan slå om till Dancing Queen.


7.



Kommentarer
Postat av: Peete

Vad tränar du för något?

Postat av: Peete

Vadå sno.. nu förstår jag inte

2008-10-01 @ 11:32:25
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: Peete

Haha jag såg inte att du hade skrivit det :D

2008-10-01 @ 13:10:53
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback