Subway

UB40 - Kingston town



Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg.

Jag förstår folk som blir lite hårdhänta och "slår" sig ut ur tunnelbanan efter att ha ursäktat sig ett par ggr men folk inte flyttat på sig. Men däremot förstår jag inte folk som typ panikar sig ut innan tunnelbanan ens hunnit stanna och armbågar en och annan person på vägen ut.

Förstår heller inte folk som står precis vid dörrarna och står prompt kvar på sin plats när folk försöker gå av. Vägra stiga ur, gå åt sidan och släppa av de som slår sig ut från den trånga vagnen?

What's up with the Stockholmare?
Enklare om folk kunde tänka lite och samarbeta ist.

Det enda som håller mitt hopp uppe är de personer som reser sig från sin sittplats för att ge den till de äldre.


Det här var nog mitt tredje hatinlägg om kommunaltrafiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback