Sanning syster

Hope - Who am I to say


Varje dag, (oavsett tid) när jag ska åka till jobbet ser jag en och samma flicka springa över en lite gräsplätt vid hållplatsen: Masten. Varje gång tror jag att hon har bråttom till bussen, men icke!
Hon springer över gräsplätten i all världens fart, men så fort hon kommer till trottoaren slutar hon springa. Hon gillar att springa i gräs helt enkelt antar jag. Kanske en tvångstanke?

Jag vet inte om det bara är jag men är det inte guld att ha musik i lurarna när man åker buss och tittar ut genom fönstret? Vissa gånger tänker jag på saker som får mig att le, andra gånger regisserar jag en egen musikvideo i huvudet, där jag oftast är huvudpersonen bland annat. Guld.

Greys igår, varje avsnitt avslutas med att Meredith säger ett sanningens ord om livet/kärleken i sig och nästan alltid är det något alla någon gång i livet kan relatera till. Hennes slutsatser i varje avsnitt gillar jag, sanning syster.

Jag har en låt jag inte kan få ur min hjärna, har tänkt på den i 2 dagar nu. (Se låtvalet ovan)

Kommentarer
Postat av: Homiie

Du är inte ensam.. om du bara kunde se mina musikvideor jag har regiserat skulle jag för fan få en oscar för dem. =)



Och alla drömmar ojojoj

Postat av: Homiie

Du är inte ensam.. om du bara kunde se mina musikvideor jag har regiserat skulle jag för fan få en oscar för dem. =)



Och alla drömmar ojojoj

2008-10-02 @ 16:20:32
URL: http://www.unitedg.se
Postat av: Alina

Var gärna med på gissa bilden tävlingen i min blogg! :)

2008-10-02 @ 16:24:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback