Sankta Lucia

Peter Jöback & Sissel Kyrkjebø - Gå inte förbi


Det är Lucia snart! Myyys, jag älskar fina, sjungande, brinnande luciatåg.

För ett par år sedan var jag totally inne på att jag skulle döpa min framtida dotter till Lucia, sen Ariel (inte längre), innan dess Heaven och ja.. Jag har bra namn till mina framtida hundar oxå, de namnen står jag fast vid dock. Kommer ha två världsdelar i mitt hem iaf, minst.

Jag vill baka pepparkakor, bygga pepparkakshus och göra pepparkaksgubbar som ser ut som Wail med ghetto booty med dig..! :(
I Alperna kanske? :)

Jag har alltid velat gå på lucia i Globen, vem vill gå med mig?
Skicka ett CV, tack på förhand.

Idag blir det lunch på Grill med "bords-gänget" teamkänsla även vid matbordet for sure.

Det var något mer jag ville skriva men minns inte vad, jag återkommer nog.
Nu ska jag hämta kakor och thé!

Puss

Kommentarer
Postat av: Fredde

Bara du inte tar Aurora .. Det ska min dotter heta så det är bokat :-)

Postat av: Homiie

Lucia på globen

2008-10-10 @ 10:41:47
Postat av: Loisa

spikat bror.

2008-10-10 @ 10:50:33
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: Loisa

lr mena du kanske att det heter "på globen" och inte "i globen" ? :S



:D

2008-10-10 @ 10:51:06
URL: http://tussig.blogg.se/
Postat av: Homiie

Haha.. visste inte vad jag menade...

2008-10-10 @ 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback