Psycho



Känns som det är något som jobbar mot mig hela tiden.
Jag försöker, VAD jag försöker men alltid ska något dyka upp. Något som jag inte kan släppa. Jag vet inte om det är jag eller om det beror på något annat. Jag vet inte om det är jag som är felet vilket gör att jag inte vet hur jag ska hantera det hela.

Jag är inte sådan om jag inte har anledning. Jag har aldrig varit sån, varför är jag så nu? Har jag lockat fram det själv eller är det mina känslor som är för starka att det kommer tillbaka i negativ energi?

Jag blir arg på mig själv ibland för att jag lät detta hända mig. Men samtidigt är det det bästa som någonsin hänt mig. Jag har aldrig varit så lycklig. Men mitt psyke tar så mycket stryk så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland.

Ni vet den där klumpen, eller irritationen man känner ibland när man inte kan släppa något och bara gå vidare. Den får jag ta del av idag av diverse anledningar.

Jag kan inte koncentrera mig på jobbet. Jag suckar mig igenom denna dag.
Min blogg är jag, vem är du?


ditt livs kärlek..

Kommentarer
Postat av: Peete

Du ser, samvetet hinner ifatt en. Nu ringer du och lämnar tillbaka busskortet!



Förlåt, jag var bara tvungen... Du får slå mig nästa gång vi ses.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback