Om jag hade körkort

Dirty South vs Evermore - It's too late

Om jag hade körkort skulle jag träffa Jonna oftare.
Jag skulle åka och hälsa på och mysa med henne och hennes skelögda misse.

Jag skulle, när jag känner för att lyssna på hög musik men inte ha möjlighet till det, ta bilen och bara köra runt och sjunga i min bil.
Jag skulle vara lat och ta bilen när jag ska handla.
Jag skulle, om jag var arg, ta bilen och åka någonstans där jag kan trycka på gasen lite.
Jag skulle skjutsa folk om de behövde skjuts någonstans för jag inte skulle kunna säga nej.
Jag skulle oxå åka och överraska min mamma i Finspång.

Men.. Om jag hade bil och körkort som sagt..

Nu ska jag gå och sola. Om jag hade bil skulle det vara längre att gå till parkeringen än till solariet, så dit får mina ben faktiskt ta mig.



Kommentarer
Postat av: Vicious Vic

Jag sökte jobbet på donken, men de sa att jag inte var kvalificerad för jobbet! fattar inte vad de menar. Längd-diskriminering för fan! Nu ska jag se nya Bondfilmen! YÄSS ALLTSÅ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback