Lugn är jag

Gavin DeGraw - Dreams


Nu är jag här igen.. glad i hågen!

Kom nyss hem från min lover, jag känner mig glad och harmonisk, min själ känns rofylld på något sätt, (nej jag har inte rökt på) kan bero på att vi sovit så mycket idag oxå. Men jag är bara lycklig helt enkelt.

Idag verkar de flesta vara sega. Inget rajtantajtan för många idag inte.
Igår vart det en liten spontan tjejkväll hos Pilla efter matchen där TT vann med 11-3 för övrigt.
Vi drack och sjöng singstar, var riktigt kul faktiskt när vi stod och ylade för kung och fosterland, tror Ida och Becca fuskade dock för de vann hela tiden av någon konstig anledning....


Älskvärda och härliga vi är!

När det var dags för hemgång beslöt sig nudelätaren Ida att följa med mig till Fredrik och kolla på teve en stund då grabbarna var på annat håll. Slutade med att vi satt på rummet och sjöng medans Ida klinkade lite på gitarren, och så åt vi även upp deras nudlar och fnissade.

Tittade efter något gott i min väska i skrivande stund och fann en liten godispåse. Antar att Anna har rätt, jag är nog en liten gottegris.

Imorgon blir det träning!

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Jag missförstod inte, jag hörde inte ens att ni sa nåt haha!!! :D Den där bilden lånar jag till min blogg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback