Kisses don't lie

Robbie Williams - Angel


När jag sitter på bussen och lyssnar på musik brukar jag alltid sitta och bläddra tills jag hittar nån låt för mitt mood.
Igår, hela vägen hem från gullmars bytte jag inte en enda gång. Jag tror inte ens att jag lyssnade på musiken. Jag tycker det är skrämmande hur man bara kan försvinna sådär ibland.

Tiden går fort idag. Jag har ångest, jag vill inteee. Det är så långt fram och tillbaka oxå.
Jag vill bara gå handla mat, ordna en fin rostbiff och sen göra rostbiffsmackor av den. Guuuld.

En person. Som jag sällan pratar med. Varje gång jag pratar med denne får jag komplimanger. Och jag vet att denne menar det som sägs. Rätt skönt att ha någon som kan höja ens självförtroende när man behöver det.

Aja, dags att ta sig i kragen och börja röra sig mot staden.


Jag känner mig rätt mysig i det kalla höstvädret, så det blir slappa och varma kläder idag.
Dagens outfit:



Marrans förslag för helgen: klä ut oss till horor och supa ner oss.
Röstning? Fler förslag?


 


Kommentarer
Postat av: Peete

Haha ut på stan och tjäna pengar i helgen, bus eller godis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback