Just idag är jag stark

Kenta - Just idag är jag stark


Nu ligger jag och latar mig i Fredriks säng i min stora DC tischa och mina hundar på fötterna.
Aldrig får man sova ifred, alltid ska någon ringa och väcka. De som jobbar tänker väl inte på att de som är lediga antagligen sover, det brukar inte jag göra. När jag jobbat 2 timmar känns det som det är eftermiddag.

Snart ska jag gå upp och göra nudlar. Varför är saker och ting alltid godare hemma hos andra? Hemma hos Fredrik är jag alltid sugen på nudlar. Det har aldrig varit lika gott att äta nudlar som när man gör det här. Skumt va? Säkert något som är kopplat till hjärnan bara, inte min avdelning.

Igår var vi på fotboll med våra match-mates Stoff och Johanna. Fotboll vart det denna gång. Bajen-Halmstad. Bajen vann. Jag är är nästan mer intresserad av att titta på klacken än på matchen. Ser jäkligt kul ut att stå i klacken om man kan ramsorna. Mäktigt är det. Jävla Djurgården som inte vill ha trummor!

Som sagt, nudlar snart. Sen ska jag göra mig i ordning och åka till Haninge C med Beccus.

Pluttpuss, jag känner mig mysig idag. Mys med mig.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Fan trodde inte du var sånt sportsfan ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback