I'd listen to her

Beyoncé - If I were a boy


Jag har lyssnat på denna låt HELA dagen, satte "repeat track" på winamp så den har varit på i bakgrunden hela dagen och jag har inte tröttnat på den heller.

På onsdag ska jag till kontoret och skriva på papper då jag idag sade upp mig från Stepstone. Nu ska jag tillbaka till Lium igen men denna gång som "Business Unit Manager". Flashigt va?
Det ska bli kul iaf. Jag är tillbaka hos min gorilla igen. Wallyy!

Imorn blir det hockeymatch. Min första "riktiga".
Djurgården mot Södertälje.

Nu ska jag gå och hälla upp ett glas med iskall cola.
Pussi

Kommentarer
Postat av: linnet

varför sluta på stepstone??

grattis till bum-tjänsten allafall gumman! ;)

2008-10-28 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback