Happy

Alanis Morissette - Ironic


Snart ska jag hem.
Kom lite sent till jobbet idag då min första buss inte kom och sen va tunnelbanan knasig, i och med att vi har flextid på jobbet så får jag jobba in den tid jag kommit sent :(

Jag var irriterad imorse. Om A sagt ett ord till hade jag fått ett psykbryt. När man gör sig i ordning på morgonen orkar man inte höra på någons bitterhet, iaf inte jag. Jag vill ha lugn och ro, kände bara hur jag var på väg och koka över. Men han höll tyst sen så jag slapp släppa lös mina aggressioner.

Just nu är jag bara glad, tack vare min raring.
Ikväll ska jag sova i nerförsbacke, lutad mot nått som liknar Shrek ! hohoo ÄGD.
(oj, vad den tog bara för jag är så nöjd)

Nu ska jag gå och trängas på tunnelbanan!
woo--oow-ooWOOO-wooo-o-oOOOoo-

Tjilevippen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback