Fejja


Hejja nya Facebook!

För var dag som går så slutar en funktion att fungera (bara på min dator). Snart kan jag nog inte ens logga in längre! 

Kom hem för ca 40 minne sedan. Tiden går fort när man går i stan.
Jag var på Scorett och såg att alla stövlar jag spanat in har kommit nu. Jag var i skohimlen, hade jag dött på plats så hade jag dött lycklig.
Denna månad har jag köpt 3-4 par skor. Dock tror jag att jag ska byta ett par mot de jag provade på Scorett. Jag måste vara ekonomisk nu för att ha råd med allt jag vill göra i vinter i och med att jag kommer vara utan lön en månad när jag byter work.

Time to eat,
sen Desperate,
sen duscha,
sen tåååvaa.


 

Ge mig en lägenhet snart.
 Jag börjar nämligen bygga upp något som kallas hat, mot min egen bror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback