"Färjan"

The best of Backstreet Boys


Så jävlar i min låda rolig kryssning! Dock gjorde jag av med 3000 kr *katsching* fast baklänges.
Men nu har jag en ny Dolce & Gabbana "The one" parfym, min favvo och massa sprit! Grabbarna förknippar den doften med mig sa de, konstigt, jag har haft den parfymen i princip varje dag det senaste året. Love it. Den parfymen förknippar jag med Fredrik på nått konstigt sätt. Varje gång jag känner den doften så tänker jag oss. Knäppt va?

Ännu en lyckad kryssning med underbart gäng. Dock slipper man ju aldrig undan tråkigheter på såna här äventyr. Fick ont i hjärtat när jag såg Gustav med sitt öga. Men han är glad ändå!





Sköning


Kommentarer
Postat av: angelica

Hahaha skön bild den där sista...TUSEN TACK söta söta du för en underbar krysss!!Byta bilder snart???PUSSSSS love you

Postat av: Vicious Vic

Så nu kommer du synas i kvällens avsnitt av "Färjan" på femman! KUL!! Jävligt läckra byxor, vart köper jag dem?

2008-10-06 @ 08:01:44
URL: http://viktormeidal.blogg.se/
Postat av: Peete

Lyckliga gänget!!

2008-10-06 @ 10:10:09
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback