Buuu

Lady GaGa - Pokerface

Jag fortsätter sakta (men inte säkert) att gå ned i vikt. Väger nu knappt 48 kg och det som gör mig butter över det hela är att mina jeans inte sitter bra längre.

Jag förstår inte orsaken till min viktminskning. Jag lever precis likadant som jag gjort det senaste året och äter vissa dagar mer än andra och proppar dessutom i mig mycket gotti. Det går inte ihop i min hjärnverksamhet.

Happy halloween


På tal om halloween.
Hade några förortsungar som plingade på min dörr i lördags när jag var hemma. 3 killar, jag öppnar dörren. "Bus eller godis" säger de, "ledsen killar men jag har faktiskt inget godis" säger jag, vilket faktiskt var sant. Så gick de vidare och när jag stängt dörren kommer jag att tänka på att de inte ens var utklädda. Fan vill man ha godis så får man väl se till att lägga manken till och klä ut sig. Jag tycker man måste förtjäna saker man vill ha. De förtjänade inget godis.

Någon minut senare hör jag en spark mot min dörr, (det var deras bus jag fick smaka på) jag går och kikar efter och ser att grannen mitt emot som inte ens öppnat dörren åt dem har fått en gravsten de har klippt ut och skrivit "R.I.P" på fasttejpad på sin dörr.
Det var lite otäckt tyckte jag som var ensam hemma. Vilka onda ungar det finns? De har lagt ner tid på att klippa och rita "förbannelser" som de ska lämna ut till folk, men inte till att rita några streck i deras fula små nunor.

Usch, om det vore mina ungar hade de fått den medicin de förtjänat..

Kommentarer
Postat av: L

Hmmm, du skriver om att du inte äter, så det kanske inte är så konstigt tt du går ner i vikt.

2008-11-06 @ 22:33:30
Postat av: Loisa

Yess, under en kort period var det så :) Min viktminskning har pågått sedan sommaren..

Postat av: Peete

HAHA det var ju ett ganska bra bus tycker jag. Blås inte iväg!!

2008-11-07 @ 10:48:02
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: angelica

Det va peter som busade med dej loisa=)

2008-11-07 @ 19:51:24
URL: http://geli.blogg.se/
Postat av: linnea

du måste äta mer gumman!!!

jag läser just nu om kost i skolan, och det låter inte bra att du går ner i vikt..:(

hehe nu låter jag som en riktigt hurtig hälsoutvecklare..:P men så är det..du går ju ner i vikt om du äter mkt godis och väldigt lite riktig mat pussss pådej

2008-11-08 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback