rrrriiiing

Stevie Wonder - I just called to say I love you

Jag har precis ringt två vänner som jag i princip aldrig eller väldigt sällan pratar med i tele.
Men så hör båda att det är jag innan jag ens presenterat mig? Jag hajjar inte. Den ena vart jag själv osäker på om jag kommit rätt för rösten i andra änden lät så obekant.
Jag hade aldrig i min låda vetat vem denne var om denne hade ringt mig utan att presentera sig..

Vet ni hur man vet att någon inte tvättat händerna efter de varit på toa?
Man hör hur toan fortfarande spolar när de öppnat dörren och gått ut...............

Growsé

Kommentarer
Postat av: Petra

Heej:) Jag diggar din blogg jättemycket!!

Tänkte bara fråga vad det är som du jobbar med?

KRAM!

2008-11-12 @ 17:15:30
Postat av: Jocke

haha aldrig i min låda haha saknar du mina repliker m,ycket eller?? herre jävlar i min lååååååååååda (göteborgs dialekt)

2008-11-12 @ 22:50:16
Postat av: Loisa

Petra, tackar, alltid roligt att höra att någon uppskattar ens blogg! :) Jag jobbar med sälj på ett telemarketingbolag i Tyresö.



Jocke, gubben i lådan, klart jag saknar "herrejävlar i min låååådaa"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback