Mina hundar

Naturally 7 - Feel it (In the air tonight)

Ganska exakt ett år sedan den här låten var en av mina favoriter.
Ett år sedan.. Det var en härlig tid fylld med pirr i magen,
sena kvällar och en massa biobesök.

Något som troligen alltid kommer finnas hos Liums gamla anställda är nog försöken och de ständigt nya idéerna på hur man kan lura godisautomaten på pengar. Haha, kan inte låta bli att le när jag tänker på det.
Jag har faktiskt många ggr, utan att ens försöka, fått gratis pengar av automaten. Lika tillfredsställande varje gång, oftast när det händer går jag därifrån med några mynt fler än när jag gick dit.

Idag har jag köpt torrshampoo, får se hur det fungerar.
Är trött på tvätta håret varje dag, speciellt såhär vintertid när det blir så kallt att ha blött hår, men jag blir galen när jag inte tvättat håret. Får se om det här ger en liten känsla av nytvättat hår, jag älskar ju doften av nytvättat Herbaaal hår. (Notera antalet ggr ordet "hår" nämnts i dessa få rader)

Dags för Greys snart, ska ta en dusch och sedan mysa ner mig i mina rätt så nyinköpta hundar och äta Pomelo.

Gotta love 'em..
Känns som att mysa ner sina freaky toes i en mjuk päls.




Kommentarer
Postat av: Peete

Hår-ding

Postat av: Vicious Vic

Visst är det gott med Honungspomelo! Köpte det av misstag, trodde det var en annan variant på honungsmelon! Det är ju en citrusfruk!

2008-11-20 @ 16:29:30
URL: http://viktormeidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback