Matlåda

Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Fan vad gott det är med matlåda!
Min korvstroganoff är så mycket godare idag än vad den var igår.

Vad beror det på? Varför är matlåda alltid godare? Det är ju samma mat?
Och varför får man i sig så mycket mer mat när man äter matlåda?
Jag fyller alltid min låda, när man lägger upp den på en tallrik blir det som ett berg. Men äter man samma portion i matlådan så visst fan ser jag till att äta upp allt! Mat är bra, jag kan inte sluta äta när jag har mat framför mig.


Jag har ett problem... Jag gillar inte att besvara anonyma kommentatorer, igår skrev jag att jag vill ha kommentarer. Så fick jag en fråga alldeles nyss av "anonym" just det här "anonym" gör mig fundersam och jag vill inte besvara kommentaren. Fast den som undrar säkert är jättetrevlig och bara undrar rent allmänt. Men det är nån spärr i mig.. Något som undrar "Vem fan är du som undrar? Vem är du som vill ha fakta om mitt liv och inte ens kan uppge namn på dig själv?"  En anledning till att jag aldrig kommer bli någon "Blondinbella-känd-bloggare". Too bad for me. Jag är ledsen, men sån är jag.

Vem är duu, vem är jaag?
Levande charader



Kommentarer
Postat av: anonym

Sorry, menar inte att snoka. Du kan vara lugn, jag är inte ute efter någon fakta om ditt liv eller så.. Hade planer på att börja jobba på Lium förrut, känner en del som jobbat där. Var bara intresserad om du hade den vanliga "säljtjänsten" eller om det var något annat/om det fanns något annat. Kände inte för att skriva mitt namn bara.. Men du behöver inte svara om du inte vill :)

2008-11-11 @ 12:40:27
Postat av: Loisa

:)



Jag jobbar som Business Unit Manager, jobbade tidigare som säljare.

Postat av: Peete

@ anonym

Skäms du? ;)

2008-11-11 @ 14:09:26
URL: http://sallskrack.blogg.se/
Postat av: Vicious vic

Visst Loisa, du var anställd som städare! Kolla in bilden på mig Linus och sigge på facebook! haha sjukt små! Nyppe var grymt, men du gick väl inte där?

2008-11-11 @ 18:35:20
URL: http://viktormeidal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback